vineri, 22 octombrie 2010

Just ROCK

Cum spune titlul, doar rock. Nu inteleg de ce unii oameni chiar nu pot intelege asta? Rock-ul mi se pare cea mai geniala chestie inventata in toata istoria asta muzicala. De ce ? Pai din mai multe motive: Rock-ul in sinea lui este imens, doar cate genuri si cate subgenuri are, poti sa bagi toate celalte genuri la un loc si tot nu ar fi lafel de vast. Ai rock pentru toate starile, pentru toata tipurile, de la glam rock si pop rock (-.-') pana la nu metal, si death metal. Orice ai nevoie, orice stare ai, rockul iti gaseste o melodie sau zece care sa sufere cu tine sau care sa te invioreze. 


De ce imi place sa ascult trupe ca Slipknot sau Disturbed? 'Cum poti sa asculti satanistii aia?! ' 

NU sunt satanisti. Pentru ca pot, pentru ca ma face sa ma simt mai bine. Tu de ce asculti Madonna? Te face sa te simti mai bine, zice ceva care ti sa intamplat si tie?! Nu. Rockul da. 


De ce ma imbrac cum imi place? 'Crezi ca daca te imbraci ca un rocker esti mai smecher?'

Nu. Nu ma imbrac doar pentru ca 'asa e moda'. Imi place stilul, nu stiu la faza asta, arata ce cred, cu ce ma deosebesc de ceilalti. Eu te intreb de ce te imbraci ca nu stiu ce vedeta comerciala? Nu. Pentru ca nu-mi pasa, desi unele haine sunt chiar ridicole.


Sunt momente si momente. Nu imi place sa ascult rock amestecat. Nu pot sa suport Punk combinat cu Metal sau Grundge cu Hard Rock. Fiecare e pentru o stare. Daca sunt deprimat ascult Nirvana, Stone Sour (Through the Glass), Drowning Pool (37 stiches), daca sunt nervos ascult Slipknot sau SOAD sau Disturbed. Why? I don't know.


Nu e cum crede lumea, asculti rock esti nebun. Nu canta numai despre sange si lupte si nebunie si sinucidere si mai stiu eu ce va mai trece prin cap. Ascultati inainte sa judecati.

Au trecut aproape 2 ani  de cand ascult rock, si sincer sa zic nu regret nimic. Nu as da rock-ul pe nimic, nici un alt gen. 


ROCK forever 

 

P.S. U CAN'T NOT TO LOVE THIS SONG!


Un comentariu: