luni, 18 octombrie 2010

Mad World

Stim cu totii ca lumea asta se duce de rapa, nu ? Nu?! Ai vazut chestii ciudate, faze, etc. si iti iese pe corzile vocale ceva de genu' 'ce lumeee...' Dar cum stii sigur ca e fara salvare? Sa va dau niste exemple din viata cotidiana : 


1. O babuta cu parul alllb alb si carlionat si pana mea, cum au batranii... Not! Era mov -.- tot capu', paru' ce vreti voi, era mov. Acuma intelegeti-ma ca era dis-de-dimineata, dar dupa vreo 3 palme tot mov era..


2. Autobuz: Sa vina controloru', sa treaca pe la toti, sa aiba vagabondu' din fundul 'curtii' bilet si sa te prinda pe tine fara... Deci No Comment. Asta a fost fuckin' Fail.


3 Sa mergi cuminte pe strada, fara nici o problema, sa nu asculti muzica tare, ma rog, sa fii cuminte atat 'vizual' cat si 'spiritual' si ma rog... Merg. Trece o baba pe langa mine, si am placerea de a auzi (prima data fara casti..) Futu-te in pizada matii de...

M-am uitat urat dupa ea, si cu o expresie gen 'Ce PLA MEA am mai facut acum?!' ...


4. Statie autobuz. Stau pe banca : ma simt fosila. Stau masinile la stop. Eu stau de vorba, nu vad ca mi-a venit autobuzul... La 15 metri de statie. Astept sa vina, sa deschida sa ma rog, ce face de obicei... Vine in statie, e verde, trece mai departe. -> cacat, trebuie sa stai dupa el, daca pe sofer in doare in pula sa deschida usile la 20 de metri de statie, tu trebuie sa alergi dupa el


5. J Gay B este pe toaate vidurile : Rock, Punk, Heavy Metal, NU Metal, Death Metal... Ce alta dovada mai vreti de nebunie?


6. Stupizenie: Sa ceri istoria rockului sub forma de playlist si sa ai doar 20 de minute..


7. 7 dimineata, frig, ploaie, autobuzul sta in statie. Fericit nevoie mare ca il prinzi , te duci, si-ti inchide usa in nas. De ce nu?


8. Sa vezi un aurolac pe strada, cu skate-shoes mai misto decat ai tai ...


9. Sa compari NIRVANA cu Lady Gaga si JB - Sacrilegiu...


WTF?


Citez de azi : Nu va place? ... Pai ce sa zic... TEAPA

2 comentarii:

  1. iti zic eu ce e fail... sa-i strigi pe toti coi si sa nu-ti raspunda nici unu :)) ( ^^ prea multi de coi ce sa-i faci :)) )

    RăspundețiȘtergere