duminică, 19 septembrie 2010

FluG-ParadA

Azi, 19 septembrie, zi memorabila... 3RedBullFlugTag a avut loc... odata cu parada elevilor :|

Ma trezesc de dimineatsa (adica ora 10:30, sa nu va inchipuiti altcva :)) ) cu o durere de cap din cauza programului... De ce? Pai sa va explic... Azi nu a fost una din zilele alea, in care freci menta in casa de dimineatsa pana seara, de ti se acreste de tot de viata, ca nu vrea nimeni sa iasa si stuff... nu, doamne fereste. Nu..azi ce trebuia / voiam sa fac? Pai pe prim plan, voiam sa merg la flug tag - ar fi fost prima data si ce altcva mai bun de facut decat sa vad nebuni aruncandu-se in dambovita doar spre delectarea spectatorilor? :D pe plan secundar ( adica ala de zici i dont give a fuck) cik eram noi frumuseii de noi, din InChisoare, obligati cica sa mergem la parada elevilor, sa 'aducem mandrie liceului'. Pe plan...fuck nush cum sa-i, era ziua unei prietene, care voia sa o 'sarbatoresca' cu un marsh (nu d-ala marsh de aici , ci marshu elevilor ;) )

ma rog, se face timpu de plecare, ma duc spre flugtag, ma intalnesc cu niste colegi...vedem ce facem dupa.. mergem, cautam locuri, in multimea de oameni, gasim locuri nici o problema, destul de aproape de scena...si stam...si stam fratele meu in soarele ala de septembrie tarziu, si nu batea nici vantu, frate ziceai k ne-au pus la copt. mrg, trece o ora, noi ne gandeam deja sa mergem spre parada... mai stam un pic, poate poate sarunca vreunu... dupa prezentari infinite si inutile, si minutul infernal in care s-au facut astia de ras ( momentu de glorie my ass ) s-a indurat de noi de cat am stat in soare si s-a aruncat o nebuna p pian :| noi ne-am distrat adik nebuna a cazut de la 6 metri fix p pian, ca sa aflam mai p seara k a avut o fractura la coloana :)) plecam noi cu autobuzu doar doar ajungem la timp la parada ( nu nu, nu la parada gay-lor :|) si dupa putine glumite pe autobuz primi titlul onorific de muisti, si nu de la oricine, si de la o relicva :)) suntem mandri :))

ajugem la parada, ma rog, nimic interesant, in afara de faptu k am strigat din toti amandoi plamanii MISHU si VITEAZU pana n-am mai putut, incat chiar si acum ma mandresc cu vocea mea de emokid ragusit :)) am marsaluit noi mandri, treceam pe langa pietonii adunati speriati la marginea strazii, doamne ferestre, astia zici k nu fusesera niciodata la zoo :| cu aparatele in mana ne faceau poze de parca eram cine stie ce experimente esuate si diforme :))

ne-am despartit din grupu de oi vreo 20 sa mergem cik pe vale, si ca sa demonstram k mishu sta bine cu orientarea va dati seama k a trebuit sa facem cateva cercuri la biserica de pe lipscani pana sa gasim drumu, care normal, era exact acelasi pe care venisem cu parada :)) am facut bineinteles coada la prima tasnitoare pe care am vazut-o si cel mai urat din tot grupu cred k a fost orfi, care s-a intors sa bea ca nesatulu nu mai putin de 3 ori... mers in vale, baut o bere - doua pe stomacu gol, rezultand putina ameteala si mult ras de fiecare cum ne impiedicam la absolut fiecare bordura intalnita... am mers noi, grupu s-a mai pierdut, ziua incepea sa se termine... unde sa mergem, unde, unde? 'hai la concer!' (concertul dat in cinstea maimutelor care au defilat mai devreme, adica noi :)) ) am mers si am ajuns tocmai cand alex velea incepea sa cante :| acuma mie mi-au sangerat urechile in fiecare minut infernal pe care l-am petrecut acolo , eu find 'cel mai mare fan' al 'domnului' velea. si sontac, sontac, m-am intors sper pe mai putin de 4 drumuri acasa :))


una peste alta (despre beri find vorba aici,deci va rog :)) ) ziua sa derulat ok, implinind toate necesitatile (si stupiditatile - parada 'gay fest' ) intr-o 'maniera placuta si agreabila' :)))

p.s. O poza de la parada 'gay fest', adica parada elevilor bucuresteni :)) ( am aflat ca asta era numele intreg :| ) o sa pun mai tarziu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu