sâmbătă, 18 septembrie 2010

Oh tu, marita Electricitate

Vineri, ultima ora, la InChisoare...Religie...

Dupa o ora de frecat menta hardcore, sleepuit pe banca, si trimis mesaje, vine in sfarsit, sfarsitu ultimei ore din prima saptamana. Hell yea!
profa : copii hai sa ne pregatim de rugaciune bla bla :-@

ok, dak nu pot altfel...impreunez eu mainile, ca un ingeras :)) si stau...(in ultimele banci..) si observ...lumea se intoarce spre mine? dude wtf? okeei... 2 min imi ia sa-mi dau seama, profa s-a dus la peretele din fundu clasei sa faca rugaciunea -.- spre est cica :-?? mrg, ma intorc eu, incepem rugaciunea... si ma uit la ce ne inchinam... in fata un perete alb-alb imaculat, ce mai, ca-i clasa noua... nu tu icoane, nu tu nimic, doar o singura chestie, asezata fix si frumos in milocu' peretelui. La ce ne inchinam noi? La priza frate =))

cum pnm sa te inchini la priza? 30 de boboci plictisiti si o profa ne inchinam la priza...mi sa parut ... genial :))) am inceput sa rad isteric, da chiar in mijlocu rugaciunii :)) un porc si jumatate ce sa-i faci :)) Priza 0_0 :

Un comentariu: