vineri, 24 septembrie 2010

Phail Day

No, no, nu a fost una din acele zile ratate in care iti doresti sa nu te fi trezit de dimineata, din cauza ca ti s-a mai dus o zi din viata in care ai irosit aerul. Nu. A fost una din acele zile pline de 'phail'-uri dar care totusi s-au terminat genial. Ce failuri? pai incepand de la simplul fapt ca esti asa de dumb incat sa-ti cada stixu' din gura si pana la facut 'baie' in apa de fantana de lac statuta sau chiar primirea unui pumn care trebuia sa ajunga in burta, ratand tinta, atingand 'bijuteriile'... Fail :))
Ziua a inceput cat se poate de normal, cu tendinte emokide in timpul orelor de mate gen 'taie-ma ca nu mai suport', starea 'stai cuminte ca o incurci' la biologie si ajungand la tendinte sado-maso in ora de religie(ironic,nu?) jucandu-ne cu creionu'. P.S. Inchinarea la priza deja devine dubioasa -.-". Ce facem dupa ore, in sfarsit, dupa inca o saptamana in InChisoare? Mergem un parc mai multi(adica vreo 20) - Fail. am plecat 5. La universitate, luam trolebuzu', dam de controloare - Fail. Si mai phail se poate zice ca stiam ca era controloare, dar am zis sa urcam oricum. Mergem ne asezam, ce sa facem? Prank Callz xD Sunam: ori e inchis, ori dam de casuta, ori de inchide, nu inainte sa ne ureze 'cele mai bune' pentru parinti, in special pentru membrul matern :)) - Fail. Ne hotaram dupa, eu cu 2 prietene, sa mergem cu barca. Nothing new... Dar de aici incepe aventura :)) Dupa 1 podulet, niste zig zaguri si cateva ciocniri ajungem la podul micuts, care, debea acum observ, este plin de paianjeni pe dedesubt? Cum mi-am dat seama? Sa ziceam doar ca una dintre cele 2 prietene nu-i suporta si eram sa facem o vizita la pestisori :)) - Almost Fail. Mai facem cateva ture, si cautam poduletul ala micuts mic mic, de langa terasa de pe lac ^^ cica sa ne bagam pe dedesubt. am bagat capu' dedesubt prea tarziu, m-am dat cu capu' - Fail. Mergem noi, plecam in zig zag spre fantana arteziana, sa facem o 'baie' :)) dupa inca o ciocnire,2, ajungem la pod, unde, din intamplare mi se afla planul 'diabolic'( stupid acum -.-) si se aude de sub pod un COAIEEEEE. nimic special pana acum, doar ca, din intamplare am uitat ca mai sunt si copii mici in parc :)) poate am corupt unu sau doi de si-au pus mamele mainele in cap cand au intrebat 'mami ce e aia coaie?' *whistels* asta e, oricum invata repede :)) facem o baie, ma rog, asa de prosti ce suntem, si cand ne ducem la 200 de metri, la soare, vedem ceva din apa ca vine spre noi... o rata o.o bai tata da' venea asa decis si asa direct spre noi ca m-am speriat, sa-mi bag picioarele :)) am luat vaslele si am fugit... fututa dupa noi, faceam stanga, facea stanga, ne opream dupa noi mah, da' cu o viteza de zici ce-i aia. bai si am bagat o viteza, asa speriat cum eram, ca nici nu m-am uitat unde ma duceam... sub fantana am nimerit tata, fix in jet :)) cand am iesit curgeau apele de pe noi si se uitau oamenii din parc speriati la noi, nu intelegeau de ce se auzeau tipete dinspre lac :)) - Epic Phail... mergem iar spre capatul lacului, la soare, iar trecem pe sub podu' cu paianjeni, iar m-au trecut fiori ca la noapte dorm cu pestii :)) ce se gadesc fetele, dragele de ele cand ajugem la soare? ca au fundu' ud :| si se pun tata cu bucile in soare, sa vada tot locu' :)) daca nu era nimeni in parc, treaca mearga, dar sa ajungem in asa hal de copii, incat sa ne faca un mos, o fosila, poza cand trecem pe langa el? de, acuma ce sa zic, il inteleg, batu' lui n-a mai vazut asa ceva inca de pe vremea lu' Nea Nicu'. era bucuros nevoie mare, da' o avea pe baba langa, asa ca a parut jignit, doar de ochii ei :)) alte faze cum ar fi a 2a trecere pe sub pod, sa fim 'invinetiti' de o moneda de 50bani de niste cocalari care treceau pe langa, ca 'premiu' sunt chestii secundare - Fail. fraze precum 'sarutul dulce si cald al soarelui pe buca mea stanga este bine venit' sunt inventii originale ale prietenelor mele :)) ahh da, era sa pierdem vaslele, pentru ca 'din intamplare' s-au rupt - Fail :))

ca incheiere la o zi superba, am vazut la stiri : se cauta cocalar =))) era o greseala de tipar - FAIL :)) pt detalii click 

3 comentarii:

  1. Ba, sincer, tu esti fail:)) rau de tot=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu il cunosti nu poti sa spui ca e un fail, bai fail-ule. Defapt un fail asa ca tine nu ar comenta, mai dobitocule. Si sa iti spun ceva micule vierme? Cred ca mai esti si analfabet:), ,,Ba"

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim 1 deserves...
    "Sa ma sugti di Pensi !!" :))

    RăspundețiȘtergere