marți, 21 septembrie 2010

Tehnologia Ajutorarii si Cararii - TAC :))

Da, pai stiu ca in ultima vreme numai InChisoare in sus, InChisoare in jos, dar ce sa-i faci? dak astia asa ne pun, sa invatam ca spartii :))

m-am trezit azi dimineatsa cu un sentiment ciudat... prima tema nefacuta din boboceala :)) la ce? paii, aa, la tic (tehnologia informatie si comunicarii, frecat menta pe mess de cele mai multe ori adica :)) )... ok o tema nefacuta, mare chestie? pacat ca  profa era a naibii :)) mrg, imi bag cva si ma duc, ce poate sa-mi faca? :))

trec cele 2 ore de fizica greeeu, trece franceza si mai siii... orele de tic (2 la rand -.-)...ne mutam... deci parca ma si vad, cu ghiozdanu' spate, o iau usor usor spre corpu vechi... nici un chef... ma agat de oricine, doar doar momentu' o veni mai incet :)) gen coaie ce mai faci? hai cum o mai duci? v-a dat test? mrg, chestii d-astea la oricine ma intalneam ( si cunosteam :)) ) doar doar o veni greu... pe hol in fata la info... asteptat profa... vine laboranta? habar nam cine era :)) si ne intreaba cati baieti eram ca avea nevoie de ajutor :-? EU! :)) mrg, nu vrea sa ma ia :( ...vine profa :-ss, ne baga in clasa... pla mea, ce poate sa.mi faca...
profa : toti baietii, haideti sa ma ajutati la carat de niste monitoare...
YESSS
primu am fost, era sa dau peste profa de atata 'bunavointa' :)) mrg, ora trece, noi caram, nushtiu ce au facut ailalti pe mess si facebook :)) dar ideea e ca o ora a trecut... vine a 2a... iar... profa... bagamias ... iar ne vrea la carat =)) EU! pai cine altcineva :))

mergem noi intr-o sala dumnezeu stie ce era, avea calculatoare si piese peste tot, dar era prea mica, pentru o sala de clasa :)) mrg, incepem noi sa caram cot la cot cu muncitorii care incepusera deja cu zel sa 'fure' usa, sa ia dulapurile, sa ia tocu de la usa ce mai sa demoleze :)) si cam asa mai tata am carat noi in praf (si pulbere :))) la monitoare, placi de baza, jaluzele:)), de toate... era plineeee pline de praf...? aa? cum mi-am dat seama? pai cum sa va zic... cand m-am apucat tricou' era alb...dupa nu mai era asa alb :))

si mrg, ultimele 10 minute de ora cum altfel puteam sa le petrecem altfel decat facebook, utube (redtube ne abtinem de la comentarii :))), si bineinteles sunat la babe, si batut joc de ele (biata femeie, era derutata rau de ce aude heavy metal la telefon =)) ) cu profa? :)) nu cu profa mah , k ne-a lasat singuri :))) stiti drumu' ;) :))

amintiri din boboceala ... ;)





scuzati calitatea proasta, dar trebuie sa tinem secrete identitatile hotilor de calculatoare :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu